en vecka kvar tills min son får se dagen ljus för första gången <3

idag är det exakt en vecka kvar tills jag får hålla min son för första gången, det är vbäl en av dom få fördelarna med kejsarsnitt att man vet att absolut senast den dagen så kommer ens lilla <3

har haft en lugn och skön jul med mina systrar, min mor och 2 st av mina syskonbarn, en riktig toppenjul får jag säga :)

min storasyster tog även lite fotton på mig, då det förmodligen var sista chansen innan den lilla kommer att få kort på bebis.

Har desutom än sålänge inte fått en ända bristning på hela kroppen :D tror ni jag klarar mig utan?? är ju som sgt bara 7 dagar kvar nu :P

nä nu ska jag bara slappa då jag mår lite illa.

Bjuder på 3 av bilderna min storasyster tog :)


Jag (v39) och min storasyster (hon som tagit korten :)



jag (v39)



V 39

ha en fin kväll.

puss&kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback