Ge mig KNARK!!!

det är en kommentar jag hört på krogen många gånger (innan jag blev gravid vill säga!!)
det är inte mig dom frågat men varje gång jag hör den kommentaren eller folk som pratar om droger osv får jag kalla kårar o dåliga vibbar!

förstår inte folk hur mycket knark förstör för människor och hur mycket det förstör människorna i sig oxå??

en person som håller på med droger pissar bokstavligt talat ut sin hjärna, dom gör saker dom inte själva är medvetna om och mycket ofta så minns dom inte vad dom gjort.

är så jäääävla hemskt och tråkigt o se hur folk blir förstörda av alla dessa jäääävla droger...

dom går ner sig, skiter i hur dom ser ut, slutar äta, sover inte, går ner massor i vikt osv osv. allt för en sekunds rus som dom tror gör livet lite enklare men som i själva verket bara förstör mer än det gör nytta!

dom förlorar sina hem, sina fruar/flickvänner och sina barn om dom har otur, HEMSKT MEN SANT.

och det värsta är hur enkelt det är för dom o få tag i skiten!
dom frågar folk på stan/krogen eller till och med på internet.

det värsta är att man kan knarka i princip allt, bantnigspiller / mediciner av olika slag / växter o dyl.

SÅ SNÄLLA TA AVSTÅND FRÅN SKITEN, OCH BÖRJA ALDRIG MED DET!!! DET FÖRSTÖR, MASSOR, OCH OFTAST FATTAR MAN DET INTE SJÄLV FÖRENS DET ÄR FÖRSENT!!


ta hand om er alla!

puss&kram på er alla!




VÅGA SÄGA NEJ!! (Bilderna är lånade från google)


Kommentarer
Postat av: maria

det är bra! inget knark!

2011-12-08 @ 20:30:51
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback