Blowjobs? No thanx

ok som vanligt sitter jag i min egen lilla värld och funderar på saker och ting... o oftas faller mina tanker på sex, haha vet inte vad det är men jag associera ALLT till sex... :P haha nu är det ju inte så att jag går o tänker på SEX heeela dagarna men kan räcka med en komentar för att jag ska kunna vända det till ngt snusk... haha en skada jag har tror ja...

ok jag har funderat på det här med "blowjobs" lr avsugningar...

personligen är jag inget fan alls av avsugningar, visserligen så finns det en anledning till det o det är inget jag tänker ta upp här...
men ärligt talat.. va fan är det för mysig med o ha en stor penis i truten??? o nu säger alla killar säkert till sig själva: va det är väl inte så farligt???
va fan vi tänder ju på det och ni kan väk göra det för VÅRAN skull...????? NEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!! jag personligen tänker ta mig fan inte göra det för "eran" skull...
jag får kräk-känslor av o få ngt i min mun som inte hör hemma där... o när man väl testar så kommer dom där komentarerna: "åh va skönt men kan du inte få in den längre??" helvete heller...

va fan testa o ta en banan o kör ner den så långt i halsen du kan UTAN o spy... skulle vilja se det.... haha en kille som står med 10-20 cm banan ner i halsen o en annan som står bredvid o garvar o säger... haha kan du inte bara ta den liiiite längre in :P



jag kan tycka det är ok om en tjej väljer o suga på egna insiativ, för att hon vill, eller för att hon tycker om det.. men annars är det fan inget tvång... vill ni inte suga så gör INTE det, är verkligen inget tvång alls..
o hotar killen med att göra slut för att DU inte vill så dumpa honom först!! han är inte värd dig då.

NEJ TACK TILL BLOWJOBS OM DET INTE ÄR PÅ DITT EGET VILLKOR!!!

Ne nu har jag nog gnällt klart för idag ;) så nu ska jag städa o laga mat..

men ta hand om er och puss&kram sålänge

Kommentarer
Postat av: Mange

Jag håller med dig.

Det ska helt och hållet vara på tjejens egna initiativ. Det är inget jag som kille kräver att en tjej gör. Jag tackar för ordet.

2011-02-13 @ 15:09:50
Postat av: Arvid

Säger bara en sak.. I did it my way! som det ska vara, man ska leva för sig själv och sin egen lycka, sen om man hittar någon som kan göra en lyckligare än vad man redan är så är det ju kanon, men det ska ALLTID vara på sina egna villkor. Hoppas någon kanske kommer till insikt om det genom att läsa ditt inlägg :)

2011-02-13 @ 15:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback