jag har INTE glömt er..

orka o ha noll insperation om för vad jag ska skriva i bloggen just nu..
var en person som står mig vääääldigt nära som tyckte det var jobbigt att jag blogga om sex hela tiden så ska försöka respektera det lite, dock kommer det komma sånna inlägg med i mellan varven ( förlåt <3 )

haha nu får jag helt enkelt blogga om 7 ist.. :P

jag tänkte på en sak häromdagen dock...
alla säger ju att man ska leva varje dag som om det vore den sista... göra allt man känner för o visa dom man älskar att man gör det osv..

ok jag kan gå med på biten med o visa dom man älskar att man gör det...

MEN asså skulle jag göra allt som faller mig in varje dag osv så skulle ju jag vara luspank efter bara ett par dagar o sen då???

åh va gott med knäckebröd och vatten resten av månaden ;) haha

och en annan sak ja kom o tänka på.... vet inte varför men kom upp i min virriga skalle iaf,...
om man är singel o date:ar hur ser reglerna o gränserna ut?

asså får man date:a flera samtidigt, dubbelboka osv?
jag personligen har nog aldrig riktigt date:at alls men finns ju många andra som gör det.
och vart ifrån är det ok att träffa folk?
förr när jag var yngre, lr när jag var runt 16-17 kanske då var det inte helt ok o träffa folk från internet medans det i dagsläget är ett av dom vanligaste ställena

det är med o gå på date:r är verkligen en jungel... o jag fattar ingenting av den ^^ haha lite illa kanske...

o det här med o vara nunna på tal om inget har jag garvat lite åt... när man var mindre sa man jämt (iaf jag) fan jag ska nog bli nunna...
I dagsläget som är nu så kan jag tycka att det verkligen känns frestande.. bara slippa karlar... dock skulle jag nog få panik efter bara några dagar då jag verkligen tycker om MÄN, i princip alla mina vänner är av det manliga slaget o jag tycker själv att jag kommer bäst överens med dom och att jag har deras humor.

Oj va jag känner att det här blogginlägget vart osamanhängande men är rätt trött på saker just nu...

nä nu ska jag alldeles strax hoppa in i duchen... ge mig gärna tips och råd om vad jag ska blogga om och komentera gärna massor *me like*

puss&kram på er alla <3

Kommentarer
Postat av: maria

var det mamma som gnällde`;)

ang dejting så anser jag att så länge man inte dejtar en person seriöst så kan man träffa flera.

om man inte kommer överens med personen som man dejtar att man bara få dejta en person. men så kanske man itne bhöver säga heller att "du jag dejtar tre till, se vem av er jag väljer" lite diskret får man vara ;)

2011-02-16 @ 18:58:10
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback