jag HATAR sköldpaddsmänniskor!!

ibland blir jag såååå jävla trött på alla dessa sköldpaddsmänniskor!! med en sköldpaddsmänniska menar jag människor som går sakta, är ivägen och som helt utan förvarning kan få för sig o stanna för o prata med någon dom går förbi... dessa människor brukar hålla till på stan, stationer, flygplatser coh andra ställen med mycket folk.

Jag med min underbara tur lyckas ALLTID hamna bakom en sköldpaddsmänniska... hmmm ibland kan jag komma på mig själv med o vilja knuffa bort dom gärna med en foten... ni vet bara få bort dom ur MIN väg... nu skulle jag ju aldrig göra det men bara ibland skulle det vara så skönt...

jag kan tycka att det borde finnas en stor röd rand på vägen och i varuhusen, ni vet sådär som dom har för cyklar och dom som går... o på ena sidan får dom som går fort gå o på den andra sidan kan alla söliga, irriterande och jobbisga sköldpaddsmänniskor gå...

då slipper folk som jag gå o bli irriterade på dom... För jag kan minnsan vara långsint... kan gå o reta mig på dom där människorna flera timmar efter jag kommit hem..

Nu ska jag strax ta en varm och välbehövlig duch o varva ner lite :) det tycker jag allt att jag är värd...
o ni får jättegärna komentera mina inlägg o gör det ofta är så kul o se vad folk har att säga. skriv gärna om det är ngt speciellt ni vill att jag bloggar om med kan oxå va kul o veta :P

puss o kram på er alla




jag som sköldpaddsmänniska???? njaaa va... Passar nog bättre som den turbomänniska jag är ;)

Kommentarer
Postat av: maria

håller med, HATAR dom med! avsykvärda människor som inte fattar att man inte bara kan stanna mitt framför en, men har jag barnvagnen med mig får deras hälsenor skylla sig själva!

2011-02-12 @ 17:38:19
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: Arvid

Tycker du ska blogga om metmaskar!

2011-02-13 @ 00:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback