Just idag är jag stark :)

även om man gör misstag lr är osams med folk som betyder ngt så går ALLT att lösa..
tänk på vad du gjort lr vad den andra gjort och försök minnas varför...
varför du älskar personen, vad det är som får er att höra ihop lr vad det är som gjort att du drar dig till personen från början så brukar allt bli lättare.
Ta en dag i taget, Misstag kan rättas till :)

"tänk dig för, gör inte fel, en spricka i höften kan göras hel"

Idag ska jag förmodligen tillbringa en del av min dag på vårdcentralen ska kolla upp om jag har halsfluss lr bara virus i halsen och även ta blodprover för reumatism då jag knappt kan använda händerna just nu... :S

uppdaterar kanske senare...

älskar mina underbara systrar, min bror och min mor så sjukt mycket...  <3

puss&kram på er alla



Kommentarer
Postat av: maria

ha en bra dag och hoppas läkarbesöket går bra

älskar dig <3

2011-02-28 @ 11:45:41
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback