ligga i sängen som ett överkokt spagettistrå...

Den här dagen har inte varit den bästa... känt mig nerstämd och ledsen...
dock är det dom små sakerna som får det o vända och kännas bättre :)
ex när min hund kommer fram o bara myser in sig, det är guld värt...

prata med nära vänner, gamla vänner och nya vänner är också en trevlig sak.

dom små sakerna räknas, som o hitta ngt gammal smycke man trodde hade försvunnit lr liknande.

snart ska jag gå o lägga mig, efter o ha hävt i mig 1.5 lite cola helt själv... åh va duktig jag är... haha kommer få sprina på toa 40 gånger i natt.

imorgon kommer nog bli en bra dag :) ska först o främst orka masa mig upp ur sängen.. haha det dagliga problemet, älskar nämligen att ligga o dra mig i timmar helst ligga kvar jämt, men då jag har en hund som klarar ett tag men förmodligen vill ut INNAN det blir mörkt ute så brukar jag försöka vakna senast tio för o sedan gå ut med henne runt 11 :)

efter det ska jag plugga ett par timmar för att senare vid 17 träna med mamma för första gången.. kanske låter lite illa men jag har aldrig tränat på gym :S , har lixom aldrig behövt, har alltid varit smal av naturen... men nu när jag börjar bli lite äldre har jag börjat hitta kärlekshandtag som inte funnits där förut...

ska bli jääävligt spännande o se hur mör jag kommer va efter träningen... haha förmodligen kommer jag ligga i sängen som ett överkokt spagettistrå...
måste väl ha en bild på mig själv antar ja :)

Nä nu ska jag sova... lr försöka om jag lyckas att hålla mig från o sprina på toa en miljon gånger... uppdaterar med imorrn...

sov gott med er alla.

Kommentarer
Postat av: maria

hehe lycka till idag o jhoppas dagen blir bättre

2011-02-09 @ 07:31:56
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback