mer dildos åt folket..

Idag har jag tränat... haha gick bättre än förväntat... har dock en fet känsla av att jag kommer ha fruktansvärd träningsvärk imorrn :P men inget man inte kan leva med...

haha en kompis åkte tunnelbana i sthlm i dag o råkade höra på en konversation mellan några tonåringar... tyckte det var klockrent: hahahahahaha en 12 årig kille på tåget tar fram en kexchoklad, hans 2 tjejkompisar frågar om dom kan få smaka... han svarar: "tjejer det är nu det börjas... tänk på vikten... " hahahahahaha  deras miner = priceless

haha tyckte det var klockrent :)


haha en annan rolig sak jag var med om var när jag satt på spårvagnen o lyssna på en dotter i min ålder någonstans i min ålder prata med sig mor.... haha hon skulle tydligen ha ett "sex" party div visa upp o sälja sexleksaker..
hahaha mamman höll på o smälla av, det var så jäääävla kul o se henne sitta o rodna o vrida på sig när hennes unge prata om dildos o andra sexleksaker..

ok kan förstå att den äldre generationen blir generad av o prata om dildos, analpluggar, piskor osv... men va fan numera är det faktiskt heeelt normalt... MER didos till folket helt enkelt,.... det kan krydda upp ett tråkigt sexliv mellan 2 partners... eller en singels sex liv..

personligen tycker jag att dildosen är bland det bästa som uppfunnits... som sagt om man är singel kan den göra väääldigt mycket nytta.. eller om ens partner är iväg på en längre resa el dyl..

en av mina favoriter är helt klar perly jelly lr rabbiten :)

kan tänka mig att om min älskade mor läser det här inlägget så kommer hon bli generad o kanske lite arg på mig... kommer kanske låta ngt i stil med: Jennifer, du borde veta bättre än o skriva om sånna saker på nätet!!!

en hel del av mina vänner och närmsta kommer säkert också att reagera... MEN... FÖRLÅT ALLA... orka bry..

kanske kanske folk vågar prata mer om det om dom får läsa om det och kanske kanske någon eller några får ett bättre sexliv...

avslutar med o säga god natt på er och understryka DILDOPOWER...


Kommentarer
Postat av: Ewdon

haha så jävla klockrent :D

2011-02-10 @ 01:11:38
Postat av: Arvid

asbra :)

2011-02-10 @ 01:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback