rullar fram

kommer snart rulla fram om jag får maten lagad varje dag :) haha nice o slippa själv iaf :P
dagarns som har varit har jag haft sjukt kul.. länge sen jag skratta såhär mye o det har nog varit behövligt :)
Nya vänner o nya människor är ganska fantastiskt mellan varven <3

har fått tillbaka min vilja att fottografera med, dock blir det ganska vimsiga bilder men iaf.
idag ska vi äta oxrullader, potatis o sås kommer bli galet NICE. :)

känner mig rätt nöjd med tillvaron just nu.. fan jag kommer fixa allt..

dock är jag trött på trångsynta människor som snackar skit bakom ryggen osv,,, varför inte säga vad dom tycker direkt till MIG? o funkar inte det för man är för rädd lr liknande så kan man väl lika gärna HÅLLA KÄFTEN!!

sänder en extra tanke till min älskade storasyster som ligger hemma sjuk <3 stackaren..

lägger ut lite bilder idag med :)

puss&kram på er alla <3








Kommentarer
Postat av: maria

vad söt du är gumman <3 mår bättre nu, har nyss ätit fast mat för första gången på hela dagen men känner mig klubbad, sjukt trött hela tiden

2011-02-18 @ 19:40:00
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback