sex, sex och mer sex

fan ibland kan jag tänka att man kanske borde ha sex hela dagarna... bara ligga o ligga :P

när man har sex utsändrar kroppen lycko endorfiner... vilket innebär att man blir på bättre humör..

 

idag är det alla hjärtans dag och jag är SJÄLV!! inge kul alls... så är på lagom dåligt humör o känner mig extra nerstämd och lättirriterad... hmm kanske borde ha sex o känna lite lyckorus?? hahahaha lr kanske tillfredställa mig själv?

 

laga en god middag, tända ljus, köpa en present (till MIG) och sen ta fram dildon? hmm en het date med mig själv? hahahaha hade jag bott själv hade jag kanske gjort det men nu är det ju så att jag har en innebooende och jag känner mig kanske inte riktigt bekväm med o hålla på så då?

hmmm kan man låsa in han på toan sålänge kanske? nä vore nog inte så snällt antar ja.....

 

så alla ni som har en partner o känner er nerstämda i dag... ha sex... jucka som kaniner eller som det inte finns någon morgodag... och alla ni som är ensama, ta fram era dildos lr andra trevliga o härliga sexleksaker.. date:a er själv... det är NI värda!

 

 

 

hoppas ni får en underbar alla hjärtans dag iaf.

puss&kram på e alla

 


Kommentarer
Postat av: maria

du får kasta ut masken en stund, ha din kvalitetstid och njuta, fast du är iaf inte helt själv om masken är hemma förresten! hoppas du får en underbar dag och ps. VEM FAN ORKAR KNULLA EN HEL DAG?!?

2011-02-14 @ 16:28:38
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback