stephen king IT (1990?)

hmmm vart efter en del övertal att kolla på just den filmen... inget o rekomendera om man är som jag och är livrädd för clowner :P haha hade mardrömmar heeeela natten.

på fredag blir det att storhandla + köpa gymkort (nu kör vi) ska oxå se om det finns ågon tid på vårdcentralen för o ta prover ang reumatism, diabetes osv, även be om ett pricktest för min allergi.
att jag äntligen tar mig i kragen sng det är för jag har så sjukt ont i mina händer så jag knapt kan göra ett skit just nu.. :( det har även börjat värka mer i armarna, axlarna, knäna osv.

nu ska jag strax ta ett bad ihop om o få sova hela natten utan o vakna med extrema smärtor.. ska bara lägga upp ett par bilder från den senate tiden :)

puss&kram på er alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback