Fittmördare!!

Haft en toppen dag, började med att jag fikade med BÄSTA Linda <3
sen bar det va på arbetsintervju, den gick jättebra, ganska hundra på att jag fått jobbet :)
efter det gick jag till försäkringskassan och arbetsförmedlingen..
sen hämtade jag min älskade lilla nova hos syster... tack för hjälpen gumman <3

sen kom jag hem, stupade ner i sängen framför Tv:n och somnade som en gris i ett par timmar.
vaknade och kände mig sugen på ngt, gick ut med hunden och sedan tog jag marcus cykel och begav mig mot hageby C (BIG MISSTAKE), nu är det så att marcus har en riktig sån där killcykel med stång, jätte jätte smal sadel och enbart en DÅLIG handbroms...
kan lova att sadeln var en riktig fittmördare (förlåt för mitt språk) men så ont som jag har nu är inte från denna värld... lovar jag kommer ha STORA blårmärken mellan benen nu :( :(

men peppar, peppar jag kom iaf hem LEVANDE igen ;)

bra och givande dag. :D

Nu sova lite till kanske ??

puss&kram på er alla


Kommentarer
Postat av: Bella mamma till Nikki & Noel

Hahaha så jävla bra ord för dessa sadlar! ;P

2011-06-09 @ 07:28:40
URL: http://isabellasalminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback