Ibland kan jag bara känna mig sååå ensam

Ibland kan jag bara känna mig sååå ensam... även om jag har folk omkring mig..
jag är sååå glad att jag har min fina familj som stöttar mig, det är verkligen GULD värt!

idag har jag inte gjort ett smack, haft riktigt tråkigt... skulle ha träffat en person men vi får väl se hur det blir...
imorrn blir det mer fart...
då måste jag skriva in mig på AF, gå till vägledningcentrum, titta förbi en sväng på mammas jobb och skriva ut lite saker och sedan träffa en underbar person.. !!





Kommentarer
Postat av: maria

jag vet hur det känns o det gör man även om man har barn <3 men du kommer finna en bra karl sen o flytta ihop med, fast iof även då kan man känna sig ensamen

2011-06-07 @ 06:43:04
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback