jag vill tacka alla mina ex och ovänner mm

vill tacka alla mina ex, ovänner, nära vänner, älskade, min familj osv.
alla ni har på olika sätt bidragit till att jag är den jag i dag är.
jag VET att jag är en stark person och jag vet att jag kommer att klarar ALLT jag vill här i livet för det som inte dödar en stärker en.... ta o tänk på det en stund.

alla ex och ovänner osv., ni har allt gett mig nya synsätt och nya livserfarenheter så tack!

idag blir det en lugnt och skön fredag, umgås med min älskade lillasyster just nu och klurar på vad man ska äta... hmmm.... får bli vad det blir...

nu ska jag vara social så får vi se om jag skriver ngt mer sen..

peace, love and understanding!

puss&kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback