tröttis ja :P

att man kan vara så trött som jag är just nu?? förstår inte.... men det går väl över de med :)
ännu en SJUKT varm dag ute, men är väl bara o passa på att njuta, funderar på o fixa så man kan sova på ballkongen på nätterna, lär ju vara bra mycket svalare :)

Idag har jag haft lite kaffe besök av Lillasyster Madde, Cicci och hennes söta dotter <3
mycket trevligt :)


nu ska man väl försöka göra iordning sig lite o sen dra iväh på lite äventyr....

ibland förstår jag mig inte riktigt på hur människor tänker,.... varför inte acceptera det oundvikliga?? förstår inte riktigt de,.. men det är jag de..

ta hand om er alla nu.

puss&kram på er



Himlen är oskyldigt blå...

Kommentarer
Postat av: maria

det kommer med tiden annars så lär vi finnas här för dig iaf <3

2011-06-07 @ 14:46:08
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback