vet inte riktigt vad jag ska säga

vet inte riktigt vad jag ska säga, känner mig så grymt ensam o vet inte hur jag vill göra med något...
det värsta är när man anförtror sig åt någon, litar på den o gör sitt bästa för o lyssna, finnas till o vara där för den personen och det inte räcker till... :'(

just nu känns inget riktigt kul...

jag borde vara glad för dom possetiva sakerna som kommit till mig senaste tiden men just nu, den här sekunden är det sååå SVÅRT...

känner hur tårarna bränner innanför ögonlocken i en väntan på att komma ut..

det kommer bli bättre jag vet, ensam är stark?? (BULLSHIT)

ta hand om er alla nu.

puss&kram på er

( du finns i mitt hjärta <3 )


Kommentarer
Postat av: maria

du är alltid välkommen hit o sova <3 men vet även hur jobbigt det är att vara ensam. har köpt en present till din ....

2011-06-10 @ 22:29:31
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback