10 sätt att få en jennifer på fall :P

hahahahaha inte för jag kanske vill falla men va fan lite kul o skriva upp iaf så folk kan läsa o begrunda sina misstag :P

1. Uppvakta (fina komentarer, blommer osv är ALDRIG fel!! )
2. få henne o känna sig som den ÄNDA vackra kvinnan på jorden (kanske inte är sant, men o känna sig speciell är rätt sexigt)
3. tyck om hennes hund (vägen till mitt hjärta går genom hunden :P )
4. hitta på saker (äventyr och överraskningar är alltid kul )
5. ha humor (finns det ngn som INTE tycker om o skratta? )
6. va spontan ( får man för sig ngt så kör, alltid kul när inte allt är överplanerat!! )
7. Var ÄRLIG ( kanske den viktigaste punkten)
8. hjälp till, gärna utan att man frågar. ( kasnke kommer med tiden, men är rätt skönt o slippa göra allting själv )
9. Ge och ta ( även om jag älskar att skämma bort folk så är det rätt skönt o få ngt tillbaka ibland ;) )
10. MAT, laga gärna mat och bjud på, är underbart när en kille kan laga mat :) eller beställer hem (ibland) men o få maten serverad någon gång ibland är hett...

sådär nu vet ni det, listan har inte någon speciell ordning men det mesta finns med där iaf :P
ikväll ska ja se på film o feta i mig en massa godis i mysigt sällskap är det tänkt, lovely o bli bjuden på sånt ibland, var planerat o gå på bio men min rygg och min mage tycker inte det låter kul alls :P

på måndag börjar min praktik (ska vara på vuxenpsyk i 5 veckor) kommer bli riktigt intressant.
och på tisdag fyller jag 26.... hmmm inte lika spännande, men som en god vän till mig sa: åhhh jennifer du fyller den bääästa ålder i en kvinnas liv: sug och sex :P
haha men urk!

ta hand om er alla så hörs vi ;)

puss&kram på er alla


Kommentarer
Postat av: maria

listan stämmer in på mig med :p

2011-03-13 @ 07:23:05
URL: http://crazyminds.blogg.se/tavlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback