happy birthday

idag känner jag mig bara irriterad... vet inte riktigt varför men vill bara skrika...
kan bero på att jag känner att jag får lösa allt själv hela tiden o aldrig får ngn hjälp men jag vet inte..

min födelsedag (15/3) vart iaf bra.. började med att jag hade praktik 06.45-15.00 efter det så tog jag en snabb kaffe ihop ankan (martin) för att sedan bli hämtad av mamma o åka o handla lite fika, efter det åkte vi hem till min lillasyster madde som hade varit sjukt söt och blåst upp ballonger överallt :)
fika o presentöppning vart det med :D fick ett babyrosa durkslag och badsalt mm.. *glad*

senvart det o åka hem, gå ut med hunden, gå över till sandra (grannen) och fika lite till, glass, maränger och kaffe *jammie*

sen på kvällen åkte jag hem till danne o myste lite fremför tv:n med han :)

så en riktigt bra dag trots stress mm

just det fick present av storasyster på posten med :)
en neccisär men läppglans av olika sorter, ett jättefint diadem, örhängen och en mascara :) välbehövligt ;)
lr diademet var kanske inte så välbehövligt MEN då min älskade storasyter VET att jag är beroende av diadem så vart jag sjukt glad för det...

haha diadem +  jennifer = <3

i övrigt så går praktiken toppen bra och jag trivs...

tack till alla som gjorde min fördelsedag speciell <3 funderar på o ha en sen fördelsedagsfest den 26:e men vi får se..

puss&kram på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback