jag älskar dig, dig och DIG!

jag älskar att älska så är det, är bra mycket trevligare än o hata o känna förakt.
sen kan man älska folk på olika sätt, man älskar sin mor på ett sätt, sina syskon på ett annat o sina vänner på ett tredje osv.
och varför inte tala om det för dom? man vet ju aldrig hur länge man har ngn i livet..
även om det är ngn du bara varit ihop med några veckor, lr varit vän med lr liknande?

känner man att det känns rätt lr att man trivs bra med en person så varför inte säga?
sen kan man älska 1 peson på olika sätt med... man kan älska persones persolnlighet, han sätt att klä sig, vara, ögon mm mm finns så mycket man kan älska ngn över.

"Kärlek för mig är en känsla. Ett ord som beskriver något som jag tycker om mycket. Kärlek kan jag hysa till det mesta. Saker, djur, människor och "bara" känslan i sig självt"

puss&kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback