jag fick ha dig på lånad tid

jag försöker tänka såhär, jag fick ha dig på lånad tid, var inte menat att du skulle va hos mig.. (tack för den tiden iaf :))

dock tänker jag vänta på dig, iaf sålänge jag pallar...
o nej det är ingen som dött lr ngt liknande..

har inte varit mig själv sen i fredags o vet inte när jag blir det igen :S
har ätit ca 4 mackor o en påse nudlar sen dess, druckit för mycket kaffe o rökt alldeles för mycket..
orkar inte gråta mer men känns inte riktigt som jag kan sluta heller.. fattar nada av allt just nu.

får väl hoppas att jag mår bättre med tiden som går......
börjar iaf min praktik på måndag o ska vara där i 5 veckor, ska ju bli spännande o se hur det går..

O just det... alla ni som får för er att fira mig på tisdag, GÖR INTE DET!!! känner att jag inte pallar o fira att jag blir äldre o att jag inte fixat ngt i mitt liv än, det ända jag önskar mig när jag fyller kommer jag inte få iaf.. o jag vet det kanske låter elakt men det bästa alla kan göra just nu är att låta mig vara ifred ett tag... dom jag orkar prata med har jag redan kontakt med iaf.


skriver detta så ni ska förstå varför jag inte svarar på samtal, mess lr när ni skriver till mig... förlåt för det!!


nu ska jag ta ännu en kopp kaffe, ännu en cigg och lyssna på whiskey lullaby för miljonte gången, dock det som får mig va lite lugn just nu...

vill oxå tacka mina älskade systar och min mor för dom finns för mig just nu, älskar er <3

även dom få vänner jag orkar prata med just nu... tack för ni finns..




puss&kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Lea

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-13 @ 20:54:53
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback