känner mig död

urk, tvi o spott.... sällan jag börjar bli sjuk igen :(
känner mig hängig (kan tro jag svalt hundra kilo betong) och är febrig..
hade praktik 06.45-15.00 idag o kan tycka att det kändes som den lääääängsta dagen i mitt liv...
fick även veta att vi ska ta blodprov på praktiken för det ingår i det vi ska lära oss, o givetvis ska det vara ett blodprov i ARMEN!!!!! fuck jag kommer ju svimma på plats... är inget fan av nålar eller blod... *brr*

har även moblerat om i vardagsrummet så marcus får lite mer av ett "eget" rum... vart faktiskt bra....  o vi slipper se varandra heeeela tiden :P försöker hitta smart lösningar och ider för o få alla här o trivas. :)

blir nog o krypa till kojs skapligt idag o bara mysa med nova o hoppas på att ja mår bättre imorrn... vore guld värt..

puss&kram på er alla <3

vardagsrummet före :)
vardagsrummet efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback