nakenfisar!!

har jag numera 2 st, nämligen charlotte och fii :) (2 st nakenråttor)
helmysiga små djur som äääälskar sin bur men även sitta på ens axel o busa :)

efter allt som hänt senaste tiden så känner jag mig rätt matt... är seg, trött o tankspridd...
mår dock inte lika dåligt längre utan det känns mer som jag fått lite inre frid o det är riktigt skönt...

ikväll ska jag iväg till en av mina älsta vänner i den här stan <3 blir nog lite fest kan jag tänka...

o imorrn måste jag diska det sista, dammsuga och skura golvet... haha GUD va kul,,, :S

nä fan ha en bra helg med er alla underbara <3

puss&kram på er alla





Kommentarer
Postat av: Mange

jag föredrar råttor med päls, men dom var lite söta.



snygg bild på dig med, men det ser ut som att du gått ner en del i vikt.

2011-03-11 @ 20:21:26
Postat av: maria

sexy sis! tänk på att äta bara ;)

2011-03-12 @ 08:59:53
URL: http://crazyminds.blogg.se/tavlingar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback