underbart tänk?

har börjat tänka såhär..
varje dag jag vaknar ska jag varqa tacksam för allt jag har, allt som är bra och possetivt..
hålla kvar vid alla fina känslor och tagga ner från allt annat.
om något händer som inte är så  bra så ta itu med det om du kan ist för o bli arg och ledsen osv...

igår var jag på vårdcentralen och jag hade INTE halsfluss, dock har jag en infektion i halsen.
tog även blodprov för reumatism och det provet var tydligen inget bra så ska in idag lr imorrn o lämna mer blod o sen ska läkaren ringa mig så vi kan lösa det efter de.

Idag ska jag städa, tydligen ska det även möbleras om här hemma :P
haha blir spännande :)

ta hand om er alla... skriver kanske mer senare.

puss&kram på er

Kommentarer
Postat av: bella

Bra tänkt,ska nog göra som dig! börja dagen med bra tankar ist för ev negativa tankar osv:) Hoppas du har det bra, såg att du ärsjuk så skickar en krya på dig kram.

2011-03-01 @ 14:19:23
URL: http://isabellasalminen.blogg.se/
Postat av: maria

har du läst boken "the secret"? tror det sår med där att man ska tänka så elle romd et var ifrån boken "så dumt" fan minns inte <3

2011-03-01 @ 17:20:19
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback