är det KRIG du vill ha är det heeelt ok!

Är det krig du vill ha är det helt okey, jag tänker inte backa för nån, men om du känner för att testa?, KOM KOM...!

kan lova att jag är upp i varv just nu.... knappt sovit ngt på 2 nätter... och världen bara envisas att bråka med mig.

Finns en person som just nu går mig på nerverna... hot osv verkar vara till din vardag... trodde verkligen INTE detta om dig... men nu vet ja, jag har förstått att du bara är ett barn, en rädd liten pojke som inte vågar stå för sitt ansvar och liv.... allt ska ju vara lätt, allt ska vara på ditt sätt, men tyvärr det verkliga livet funkar inte så... förlåt..

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

har som sagt knappt sovit ngt, vet inte varför, kan helt enkelt inte somna... idag ska jag städa klart här hemma... sen blir det ett lååååångt bad o bara lugn och ro, göra mitt bästa för att somna tidigt ikväll då jag ska till linköping tidigt imorrn och umgås med syster hela dagen... är så glad att jag har dig maria, är så sjukt tacksam för dina tips och råd... tack syster <3

får väl se om min kära lillasyster + kille kommer på fika snart då, haha man vet ju aldrig <3

nä nu göra ngn nytta, haha går ju sjukt mycket fortare o få saker gjort när man är lite arg ;)

puss&kram på er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback