ett ärligt och uppriktigt brev

upp och ner och in och ut lite så känns det som livet är just nu... livet ändrar sig alltid och det blir aldrig riktigt som man tänkt sig...
det är inte alltid det ändrar sig till det dåliga, men just precis när den där ändringen sker så kan allt bli lite kostigt och man vet inte riktigt vart man ska stå..

Samtidigt som mitt liv just nu är helt KAOS så känns det någonstans som det kommer lösa sig, ekonomin, booende, innebooender osv osv.... varför ska man strula till allt så grymt mycket jämt för??? hmmm kanske bara är jag som gör det mer komplicerat än vad det egentligen är?

kom o tänka på en gammal vän idag,,, o insåg ganska snabbt hur mycket jag saknar hans vänskap...
för länge sen skrev han ett brev till mig, ett ärligt och uppriktigt brev , ett brev som jag vart rörd över att läsa...
min tanke var att jag skulle svara på det brevet, jag skulle svara lika ärligt, seriöst o omtänksamfullt på det som han han hade gjort... öppna och blotta min själ... MEN.... nu kommer det dr "men":et som alltid finns hos min (hatar mig själv lite för det) jag hade för mycket att göra för att kunna svara på det direkt, tänkte jag gör det senare när jag har lite mer lugn och ro.... dagarna gick och i mitt liv har jag nästan aldrig lugn och ro, saker kom upp som gjorde att jag tyckte dom var viktigare (folk som gått bort osv) sen rann det helt enkelt ut i sanden...
men när jag IDAG såg hans namn så kom jag o tänka på det igen...

hans fanns för mig när jag hade det tufft, han ställde upp för mig osv,... han var en iktigt FIN vän... ich jag VET att han hade förtjänat det där brevet som aldrig kom iväg lr ens blev skrivet, så just nu är jag arg och besviken på mig själv..

hoppas att jag någon dag får umgås med han, dricka kaffe och snacka skit i timmar....

nu har jag lättat hjärtat LITE iaf...

aja nu ska jag se om jag orkar göra ngt mer idag, annars blir det väl snart att snusa kudde ;)

puss&kram på er alla <3


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-05-25 @ 00:05:56
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: maria

men du gumman, jag har ingen aning om vem det är MEN om han skickade detta brev till dig. så vada kan hända om du skickar ett tillbaka? ja visst det är sent, men kanske inte för sent, se det positiva i det hela. Blotta din själ, var ärlig, förklara vad som hänt och hur du känner. jag gjorde det med henke o se hur bra det blev :D och visst det kan gå åt fanders men du har honom inte där nu heller så det är ju egentligen ingen skillnad då eller hur?

ta chansen nu, för hur mkt kommer du inte att hata dig själv sen om du inte chanser nu?



lyssna på syster!

2011-05-25 @ 07:00:49
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback