är DU min vän?

Nu är allt klart med min flytt och det ända jag behöver koncentrera mig på är att ta det lugnt o bli tjockare :P
vart dock besviken på en hel del människor som sagt dom kunde hjälpa till men SKET i det, SJUKT DÅLIG STIL!
Så ett extra stort tack till: mamma, madde, robin, johnny, heelena och rikard för den mycket uppskattade hjälpen jag fick av er, hade aldrig klarat det utan er <3

Så nu har jag bott i min lya i ganska exakt en vecka och trivs väldigt bra här, har packat upp och styrt lite varje dag och är nu nästan helt klar :) imorrn blir den en sväng till Försäkringskassan och sedan ska jag dammsuga och moppa golven här hemma o lägga på mattor sen är jag heeeelt klar *STOLT*

Jag är fortfarande vääldigt trött i min graviditet och känner mig för stunden ganska nerstämd, har en hel del förvärkar men antar att det är bra att kroppen tränar sig :) all trötthet, smärta o sv kommer helt klart vara värt det när jag får hålla min älskade lilla bebis i min famn första gången, längtar så mycket just nu <3

men återigen till det här med vänner...
jag har alltid trott mig ha många vänner, vänner som jag varit säker på ska ställa upp om det verkligen behövs.
som ska behandla en som man själv vill bli behandlad.
men sen jag flytta har jag kommit underfund med att jag inte har det, att det finns såå MÅNGA som säger: SÄG TILL OM DU BEHÖVER HJÄLP, JAG FINNS DÄR OM DET ÄR NÅGOT OSV OSV...
men när jag väl behövde hjälp (vilket jag inte ber om ofta) så var alla helt plötsligt väääldigt upptagna eller sket i o svara osv. Kände mig seriöst såå sviken och besviken så det finns inte ord för det.
Inte heller efter jag flyttat är det många som hör av sig.
Ingen direkt av mina "vänner" har frågat om dom kan få se hur jag bor... TRÅKIGT är vad det är!
aja är väl bara att man vänjer sig och ser till att välja sina vänner med mer omsorg i fortsättningen....

lägger in några bilder från nya lägenheten och 1 ny på min mage ;)

puss&kram på er alla <3





förlåt om kortet på mig är lite mojje, haha självutlösare is the shit :P





Kommentarer
Postat av: Nadja

Jättefin lya!

Trist däremot med en del av dina vänner.. vet själv hur det är.. De säger att de finns där och ska stötta en men så fort jag drabbas av någon depression elle nåt så är det ingen som kan finnas där.. Jag har typ 3 st av mina vänner, men de kan ju inte alltid springa till mig. Anyway, kommer gärna o tittar på din lya o tar en fika ;)

2011-11-24 @ 11:52:16
URL: http://nnad.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback