Moskéer i sverige, vad tycker vi?

läste i EXTRA östergötland igår om att dom letar efter en plats i linköping att bygga en ny moské på.
Jag är inte rasist men ibland kan jag få en del funderingar..
Jag vet av fakta att det redan finns en del moskéer i sverige, men kan det inte räcka med dom som redan finns?
kommer säkert göra en del människor upprörda med detta blogginlägg och det är verkligen inte min mening....
Men jag menar hur många svenska kyrkor finns det i ex mellanöstern? eller utomlands över huvud taget?

Visst vi lever i ett mångkulturellt sverige och det tycker jag är HELT OK! Jag har inget imot att det finns folk från hela världen här och jag tycker att alla människor är LIKA MYCKET VÄRDA men ärligt talat, vi får inte ens sjunga nationalsången i våra skolor längre, vi kan knappt ha svenska flaggan uppe för då är VI RASISTER!

Skulle vi komma till ett annat land och tycka att det var kränkande att dom sjöng sin nationalsång eller hade sin flagga uppe då kan jag ju LOVA att vi skulle bli kallade rasister för det med.
tror inte det finns något annat land som skulle avstå från sin nationalsång ( för dom flesta är stolta över den, och med all rätt! )

personligen kan jag känna att man borde få sjunga nationalsången i skolan åtminstonde på nationaldagen och att man ska kunna flagga (oavsett när egentligen) och få vara stolt över det!

med det sagt så önskar jag er ALLA en underbar dag i solskenet oavsett nationalitet! :)




puss&kram på er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback