Ny dag, Nya möjligheter :)

känns som det var evigheter sen jag bloggade nu...
men sen sist har jag packat, flyttat, packat upp och nu hjälper jag min syster med samma sak vilket innebär att jag inte haft så mycket tid att blogga.
Nästa vecka ska det nog bli bättre med den biten :)
så vad sker i mitt liv just nu?
jo som sagt just nu styr vi en del i in lillasysters lägenhet för kommande flytt i helgen.
utöver det så har jag styrt en hel del med pappersarbete till te.x försäkringskassan.

Nu är det inte långt kvar tills min lille bebis är beräknad, är i v 35 (enl min mob app) och det är 42 dagar kvar tills BF.
men som sagt får se när han dyker upp då jag aldrig kan sitta still :/

vilket datum tror NI han kommer? jag är beräknad den 6:e jan.

peppar peppar har jag fortfarande INTE fått några bristningar men vi får väl se än sålänge så finns ju chansen att dom jävlarna kommer ;)

I princip alla mina kläder är nu helt försmå iklusive underkläder som jag ändå köpt nya under graviditeten och änny fler nya blir det att shoppa på fredag!! Ett måste då allt numera i princip sitter som string :P

Idag vaknade jag kl 6 av att jag var kissnödig, sällan... vaknar så tidigt nästan varje dag nu men brukar kunna somna om ngn timme eller så till... men idag var det bara o kliva upp då lillen inte ville ligga still. :)

nu ska jag klä på mig lite o sen ta ut min lilla nova.

hoppas alla får en fin dag :)

puss&kram på er alla




v 35

Kommentarer
Postat av: maria

24 december!!! PREGGO!!

2011-11-24 @ 14:22:22
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback