Brrrr ser en massa isbjörnar

Oj va kallt det börjar bli ute... och inne i min lägenhet för den delen.
och eftersom jag betalar kallhyra är jag för snål för att sätta på värmen, spev eftersom jag ska flytta i slutet av månaden.
Just nu bor jag i en ända stor flyttkartong, packar så mycket jag kan och allt åker in i vardagsrummet o där inne har jag nu placerat min säng också.. men som sagt handlar ju bara om ett par veckor :D

vädret ute är kallt o dystert och min syster skrev på sin facebook att dom har snöblandat regn i linköping så jag antar att snön snart kommer hit oxå :/ äålskar snö men den får gääärna vänta tills jag flyttat.

Kan känna att jag är oscoial o dålig på att höra av mig o ses just nu, men då jag är SJUKLIGT trött i min graviditet så måste jag packa när jag får minsta energi, så inte min mening att dissa er alla där ute.

magen växer oxh frodas (dock är jag inte så stor (än iaf) som jag trodde jag skulle va) är iaf i v 29 + 5. bortsett från det sparkar och myser min son för fullt där inne :)
längtar en massa tlls han kommer men håller tummarna för att han väntar till början av jan (han är beräknad 6/1.

sänder en tanke till min familj: bror + fam, storasyster + barn, lillasyster + dotter, mamma och givetvis till pappa och bibbi oxå <3 älskar er och är så glad att jag har er i mitt liv.

puss&kram på er alla <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback