du vet hur man går mig på nerverna och ändå är du en av mina bästa vänner :)

Tror inte det finns ngn som kan gå mig på nerverna lika mycket som du...
du vet precis vilka knappar du ska trycka på för4 att få mig bli irriterad, arg, glad eller skratta :P
Trots att vi har våra dyspyter så vet jag att om det skulle vara ngt så finns du där, och det är även om vi inte pratar så ofta eller umgås jämt..
tror det är det som skiljer äkta vänner från kompisar o "vänner".

Ibland kan jag dock RÅ STÖRA mig på ditt "tugg" om samma saker och ditt eviga prat :P men o andra sidan så vet jag att det är för du vill mig väl.

så skit i alla muppar... stå för vad du tror på! kör sitt race för det är det som gör dig till dig oavsett om andra tror på det eller inte.

nä nu ska jag fortsätta nörda..

puss&kram på er alla

Kommentarer
Postat av: maria

vem?

2011-10-15 @ 09:19:22
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback