FÖR mycket att göra och 69 dagar kvar till BF!!

Gud säger jag bara, har så sjuuukt mycket att göra så det finns inte....
har lite kvar att packa (tror dock jag blir helt klar idag) sedan på söndag ska jag köra ett lass till nya lägenheten med dom tyngsta möblerna ( får bara tillgång till ett rum då) för att sedan flytta resten på måndagen..
ska även flyttstäda.
som tur är kommer mamma  på lördag o hjälper mig en del <3
sen ska jag försöka få lite ordning i nya lägenheten dock tänker jag INTE stressa med det.
sen kommer det 2 födelsedagar, lukas och nadinas så då blir det väl o fira dom lite :)
sen kommer advent, jul och nyår o jag håller tummarna för att min lilla bebbe väntar med att komma ut tills efter NYÅR!!!

känner mig extremt stressad kan jag lova... spec med tanke på att jag inte kommer kunna göra så mycket i min egen flytt, det känns lite bajs då jag brukar vara en av dom som kör hårdast o bär mest.

men som tur är har jag några fina vänner och min familj som kommer hjälpa mig <3

lägger upp ett par bilder på min älskade nova från morgonen... hunden som inte vill gå upp för tidigt ur sängen ;)

puss&kram på er alla




Kommentarer
Postat av: Emelie

Awwwww Nova! <3

2011-10-28 @ 11:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback