förlåt!!!

Idag har jag plockat o packat det mesta av mina fotton, kort, brev osv (ja jag är en sån som sparar allt jag fått genom åren) o detta väcker givetvis minnen... både bra och dåliga sådanna!
just nu har jag lite av ett känslomässigt kaos inom mig... :S
är så ledsen för alla jag sårat genom åren av olika anledningar pga mitt mående.
hittade bla ett brev från min storasyster som hon skrev när jag mådde som värst o låg på sjukhus.. fick tårar i ögonen o mindes hur jag mådde.. inge kul alls.
har haft ett jobbigt liv som jag inte riktigt kunnat styra då jag inte varit mig själv..

ätit grymt mycket mediciner när det ända jag har velat är o haft ngn att prata med.... men i sverige så är det så att mår man dåligt får man ett piller och komentaren: ta detta så mår du bättre!!!
det har verkligen inte funkat på mig..
i dagen läge mår jag bra! och det är inte tack vare mediciner som fått mig o glömma vem jag är och vad jag gjort.. ( det är år som jag inte har ett minne av pga dessa )
utan jag har blivit stark pga att jag slutat med alla "droger" dom trykt i mig! jag har pratat med folk jag litat på vänner, familj osv. folk som inte DÖMT mig utan stöttat mig ist.

dock vill jag be alla jag sårat om ursäkt för allt jag gjort som jag minns och för allt jag gjort som jag inte har ett minne av!

mest av allt vill jag be min ÄLSKADE familj om ursäkt, dom som funnits där, stöttat mig och ställt upp oavsett vad... dom jag sårat mest av alla men som ändå funnits kvar för mig!! jag älskar er, hoppas ni vet det <3

nu ska jag fortsätta med det jag höll på med :P
bjuder er dock på ett fotto på mig själv som liten ;)

puss&kram på er alla!




Kommentarer
Postat av: maria

kommer alltid att älska dig syster <3 minns dock inte brevet jag skrivit <3

2011-10-06 @ 20:56:41
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback