Leo, Simon, Arvid, Jessper ?????

GUD SÅ SVÅRT DET SKA VA ATT BESTÄMMA POJKNAMN!!
har verkligen ingen aning om vad jag ska ge min son för namn...
dom som står i rubriken är dom jag har än sålänge... Lutar väl mot Leo just nu men skulle vara väldigt tacksam för NAMNFÖSLAG! vidarbefodra grärna min blogg i era så fler folk kan hjälpa mig..

hade det varit en flicka hade hon fått heta Amy eller Stina typ men just pojknamn är svårt, SPEC då jag har 4 st syskonbarn som är pojkar och typ alla jag känner har pojkar vilket innebär att alla dom "bra" namnen man kanske tänkt på genom åren är upptagna :P
och nu menar jag INTE att inte alla namn är bra men man har ju alltid haft ngt i skallen från man var tonåring osv :)

så ge gärna tips! alltid kul o få hjälp när ens egen skalle inte funkar ^^

ta hand om er i kylan nu :)

puss&kram på er alla


Kommentarer
Postat av: maria

LEO sa jag ju för fan!!!! haha

2011-10-14 @ 20:26:41
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: britt-marie

Det finns många fina pojknamn, Max, Hampus, Noel, Urban, Magnus, Robert, jag kan hur många vackra namn som helst, men det brukar vara lättare när han är född så fort man ser dom brukar man komma på ett namn. Ha det så bra jag har köpt lite till honom men du kommer ju alldrig hit numera eller ringer heller. Kram

2011-10-17 @ 17:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback