Ni tjejer snackar om att föda barn, DÅ SKULLE NI BARA VETA HUR DET ÄR NÄR EN KILLE ÄR FÖRKYLD!

det MÅSTE fan vara värre än när ni "män" är förkylda ;)
jag är gravid och genomförkyld, känns lite värre än när jag vanligtvis är förkyld... kan leva mig in i hur ni killar har det när ni är förkylda ;)

och inte nog med det så har jag sammandragningar oxå... lagom spännande...
detta innebär att jag inte alls är pigg och aktiv VILKET jag borde vara just nu,
har en flytt som bara kommer närmare och närmare och har FORTFARANDE EN HIMLA MASSA att packa. :/

har även fått tillbaka mitt illamående och det känns inte heller så spännande.

har även en stark känsla av att mitt barn kommer att komma mycket tidigare än beräknad födsel, men jag hoppas känslan är FEL!

har så mycket jag vill hinna och göra innan min son bestämmer sig för att komma ut!

Och min stackars hund, ja henne är det synd om, ni förstår jag tror aldrig jag varit med om en hund som tycker såååå synd om sig själv. Hon trivs verkligen INTE med alla flyttkartonger o förstår inte riktigt vad som händer.
hon går fram och till baka, sitter med huvudet nersänkt eller ligger i sängen o sover.
man kan tro att hon inte får någon kärlek i heeela världen, vilket hon får!
dock ska jag ta henne en sväng till hundhagen imorrn och kasta pinne med henne o hoppas hon rycker upp dig lite :)

puss&kram på er alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback