nu kör vi

Idag så tar vi tag i livet o kör ett kraftryck här hemma... känns som jag har såååå sjukt mycket o packa o snart bär det ju av i flytt...
har en massa o göra innan min lill pojke kommer :)
jag ska packa en hel lägenhet, flytta, flyttstäda, få upp alla grejer i nya lägenheten o försöka få ordning på den.
sen är det en massa födelsedagar under tiden och efter (bla syskonbarn) sen kommer julen ( o vi hoppas att bebis inte kommer då ) och sedan nyår... efter det får min älskade son komma när han vill ;)

så om ni undrar varför jag inte är världens socialaste under den tiden så är det för jag har MASSOR att göra!!!!
ska dock försöka blogga ngn gång till under dagen.

idag är det sjukt kallt ute... ser en jävla massa isbjörnar o pingviner som åker skidor :P

önskar er alla en fantastisk dag i höstkylan :)

puss&kram på er alla <3


Kommentarer
Postat av: maria

förståligt att du inte är supersocial när du är gravid och uppe i en flytt <3

2011-10-09 @ 19:47:17
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback