snurriga tankar av klockrena människor :P

Robin har sin syster emma här på besök o jag kan lova hon är lika skadad som mig :P
vi satt o disskutera lite nyss o så kom vi in på gravida som ramlar osv om hur läskigt det är..
då kläcker hon kommentaren: men kan gravida som ramlar på rygg rulla runt? ja menar en sköldpadda som ligger på rygg kan ju inte det..... ( hon kom dock på svaret själv INNAN jag hann dumförklara henne :P )
hahahaha alltid kul när människor bjuder på sig själva o sina tankar :P

men o andra sidan är jag inte så frisk heller, jag kan ligga o fundera på varför GAFFEL heter GAFFEL och inte tex kniv.. eller varför förgen blå heter blå o inte tex grön... haha jag kan verkligen fastana i sådanna tankemönster mellan varven :P

nä nu tror jag att jag ska styra upp ett bad o om ja inte gör det blir det nog lite latande framför TV:N..

puss&kram på er alla <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e konstig

2011-10-09 @ 22:05:21
Postat av: maria

grattis dina hormoner gör dig fel i huvudet ;)

2011-10-10 @ 10:21:59
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback