HUR sover gravida kvinnor ??

Ärligt talat... hur sover gravida kvinnor??

hur jag än ligger, vrider o vänder så ligger jag inte bekvämt... och om jag nu lyckas ligga någolunda bekvämt så tycker inte min lilla bebis att det är bekvämt så då börjar han knöla extra mycket i magen...
haha känner mig verkligen som en strandad val... o då ska jag bara bli större ett tag framöver, hur ska detta sluta?
haha får väl be ngn stackare att slå en stekpanna i skallen på mig i slutändan enbart för att kunna sova!!!
har verkligen fått ett nytt perspektiv på kvinnan och den kvinnliga kroppen sen jag blev gravid.
en gravid kvinna ska fan ha en medalj för att föda barn! spec kvinnor med flera barn!
jag älskar att vara gravid o jag älskar o känna hur mitt lilla underverk rör sig i magen MEN det är så mycket med som händer i kroppen när man är gravid.

så nu vill ja fira kvinnan, ger alla gravid och alla som har barn en egen liten tanke medalj :)

puss&kram på er alla <3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha sööt du är gumman!!

2011-09-09 @ 17:17:07
Postat av: maria

ligg på sidan, ha en kudde mellan benen eller köp en sån där låååååååång kudde så du kan krama den samtidigt du har den mellan benen så blir det skönare

2011-09-09 @ 19:54:38
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback