nybliven mamma + bilder

Nu var det lääänge sen jag uppdaterade min blogg och det har hänt en hel del sen sist :)

den 2/1 blev jag mamma med planerat kejsarsnitt :D
att bli snittad var bland det värsta jag varit med om i hela mitt liv, smärtan efter att bedövningen gick ur går inte att beskriva, var nästan så jag bad om o få dö för o slippa ha så ont. (visste att om jag dog skulle mamma tagit hand om min son)
hade fruktansvärt ont i 2 dagar, smärta som inte går att beskriva med ord, trodde jag skulle svimma när jag satt upp och när jag gick, drog mig från att gå på toa osv.

dock är jag lite skadad o jag HATAR sjukhus så efter 2 nätter  på bb så låtsades jag ha mindre ont än vad jag hade, jag gick så mycket jag bara kunde ALLT för att få ta med min son och åka hem till mamma.

jag har VÄRLDENS bästa mamma förstår ni!
hon övertalade mig att bo hos henne ett tag innan min bebis kom o några veckor efter.
jag tyckte först det var en skitfånig idé för JAG klarar mig minnsan SJÄLV!!! eller så gör jag inte det, hade det inte varit för mamma hade jag ALDRIG klarat av att ta hand om mig själv och min son efter kejsarsnittet... :S sorgligt men sant...
är såå sjukt tacksam för min mamma och för all hjälp jag fått / får av henne!

som ni nog förstått har jag fått en underbart fin liten son, han vägde 3210 och var 50 cm lång :)
han är så perfekt, perfekt på alla sätt en människa kan vara perfekt på ! <3
Han har fått namnet LEO Lars Elvis.

visste inte att man kunde känna en så stark kärlek till en annan människa och jag kan lova att jag ska göra allt i min makt för att ta hand om och fostra honom och skydda honom så gott jag kan.
skulle offra mitt liv för honom på  sekund.

dock Hade jag inte en aning om hur mycket jobb det skulle bli och hur mycket man får ställa om sitt liv när man får barn.
det kräver mycket mer än man tror och jag är grymt trött HELA tiden men det är helt klart VÄRT det <3
men jag måste ge alla som har flera barn än ett en massa beröm för att dom orkar :)

Det tråkiga just nu är alla människor man har / har haft i sitt liv, många man trodde att man var viktig för osv har helt slutat höra av sig sen jag fick barn :( folk som man älskar och som man bryr sig om har inte alls respekterat / förstått hur trött man är och att man faktiskt behöver egentid när man fått barn att bara få vara själv med sitt barn, och att folk ljuger för en och är oärlig det är något jag är trött på så har med stor sorg valt bort en hel del personer ur mitt och mitt barns liv då mitt barn numera går FÖRST!

det jag numera kräver ur folk i mitt liv är: respekt, förståelse och ärlighet!!! i gengäld ska jag ge det tillbaka.

nu ska ja se om jag får sova lite men här får ni lite bilder :)

ha en fin kväll / helg!

puss&kram på er alla <3



nyfödd, bara någon timme gammal <3



stolt mormor ett par timmar efter att Leo föddes <3



2 dagar gammal



4 dagar gammal <3



1 månad gammal <3 världens finaste <3

Klicka på dom små bilderna för att få en förstorning!!



Kommentarer
Postat av: Anna Hallgren

Du gör helt rätt i att välja bort människor, tyvärr är det ibland så att folk ljuger, och att rensa bort dem, det är inget du ska må dåligt över. Fokusera på de som verkligen bryr sig om dig och på din son. Lägg inte energi på människor som inte förtjänar det <3

2012-02-04 @ 01:20:15
Postat av: maria

hpoppas inte du tycker att jag har varuit respektlös förutoom då vi bölev osams hehe

2012-02-04 @ 08:15:47
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback