Snacka gärna skit om mig!!

har fått höra att folk snackar skit om mig... och fortsätt gärna med det men var då tillräckligt RAKRYGGAD att göra det till mig med isf!
jag stör mig inte på själva skitsnacket för som sagt det är bara snack , det som stör mig är när folk som inte vet vem jag är, vad jag varit med om och varför jag gör dom val jag gör snackar skit om mig!

snacka inte bakom ryggen på mig utan snacka i mitt ansikte om du har ngt att säga!!

urk snart dags att sova, är sjuuuukt trött, leo sover i mitt knä o jag känner jag skulle kunna somna sittandes.

idag har jag haft besök av linda <3 och så kom jonny förbi o bjöd på pizza förut :)

MYCKET TREVLIGT!

har oxå haft en del tankar på folk som försvunnit ur mitt liv idag av olika anledningar, känns som alla går vidare fort lätt och bekvämt, SÅ VARFÖR STÅR JAG OCH TRAMPAR PÅ SAMMA STÄLLE?
varför kan inte jag oxå lägga saker bakom mig, sluta tänka osv och bara gå vidare???

aja nu säger jag god natt!

puss&kram på er alla <3


Kommentarer
Postat av: Linda

Sov gott älskade du! <3

2012-02-05 @ 20:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback