Vila i frid alla änglar <3

senaste året / åren känns det som det är väääldigt många jag känner eller har vetat vilka dom varit som gått bort av olika anledningar. :(
det har varit unga människor, människor tiden INTE varit inne för än, tycker verkligen det känns hemskt att man inte dör en naturlig död och har levt ett lång och lyckligt liv.

jag skicka här alla mina tankar och all min kärlek till alla som gått bort (även dom jag inte vet vilka dom är) och deras vänner och familjer <3 Var noga med att tala om för alla ni älskar att ni älskar dom för man vet ALDRIG hur länge man får va med i en persons liv!!

Livet är LÅNAT och det är en GÅVA så man bör vara rädd om det och man bör göra det mesta av det.

så snälla alla där ute, var rädda om varandra, kör försiktigt, drick inte för mycket och vårda varandra!!

Jag älskar mina vänner och min familj över allt annat <3



puss&kram på er alla <3

Kommentarer
Postat av: Linda

<3

2012-02-04 @ 23:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback